سطح کراتینین باقی می ماند در 8.1 بعد از دیالیز: چگونه آن را کاهش دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین باقی می ماند در 8.1 بعد از دیالیز: چگونه آن را کاهش دهد

دیالیز به عنوان یکی از درمان شایع نارسایی کلیه آن را در از بین بردن این علائم مانند سطح کراتینین بالا هدف، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را پس از مصرف دیالیز بدان معناست که شما حساس به دیالیز بالا باقی می ماند، آن را به یک سیگنال خطرناک برای شما است.
سطح کراتینین باقی می ماند پس از دیالیز بالا به چه معنا است؟
یکی از کارکردهای اصلی دیالیز است که به کاهش سطح کراتینین بالا، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بالا باقی می ماند که یک سیگنال بد است. سطح کراتینین بالا نشان می دهد که درمان با شکست مواجه به کنترل این بیماری به خوبی و استراتژی های موثر لازم برای بهتر کاهش سطح بالا هستند. در غیر این صورت، وضعیت بدتر خواهد شد می رود و زندگی شما خواهد بود خطر بزرگی است.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین 8.1 بعد از دیالیز؟
مهم ترین نکته این است برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه و سعی کنید به افزایش ظرفیت کلی کلیوی. رویکرد جامع شناخته شده به عنوان سم از بین بردن درمان توصیه می شود برای اطمینان از چنین اثرات درمانی. با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 8.1 نه تنها می تواند سطح کراتینین آنها کاهش اما همچنین می تواند یک شانس برای دریافت از شر دیالیز و یک زندگی با کیفیت.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که تا زمانی که بیماران می توانند اتخاذ سم از بین بردن درمان در زمان، آنها می توانند وابستگی خود را در دیالیز کاهش می دهد، حتی خاموش دیالیز موفقیت. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: